HOSTALRIC

15/05/2024

HOSTALRIC

19 DE MAIG DEL 2024

Hem preparat un dia per gaudir amb els nostres cotxes i realitzar la visita teatralitzada al castell.

• 8 h.45 m. Concentració Plaça Catalunya (C/Prat de La Riba).
  • 9 h. Sortida cap al poble de HOSTALRIC comarca del Gironès.
  • 11:30 h. Visita  teatralitzada al Castell, PLAÇES LIMITADES A 30 PERSONES. Entrada gratuïta soci i acompanyant, generositat del club.
  • 14 h. Anirem a dinar al restaurant 5punt16 a on tindrem un pica-pica de primer i segon a escollir. Preu 30€

Confirmar la vostra asistencia abans del dia 12 de maig al telefon 616.93.03.76 (Tardes de 17 h. a 19 h.)

ULL PLACES LIMITADES